Saturday, August 15, 2009

Semarakan Perjuangan!!!

-di saat ramadan yg dirindui serta ulang tahun kemerdekaan Malaysia ke-52 dan mid sem xm yg semakin mendatang -

'tak mungkin aku putus asa dan hilang harapan
sebagaimana mak dan abah tak pernah patah semangat
dalam mencari rezeki untuk kesenangan dan keselesaan kami adik-beradik'

'pengorbanan serta kesungguhan mak dan abah sentiasa memberi kekuatan buat diriku
untuk sentiasa berusaha bersungguh-sungguh mendapatkan kejayaan di dunia dan di akhirat
kerana Allah demi agama Islam, keluarga, bangsa, masyarakat dan negara'

'mak dan abah x pernah kenal erti penat dan letih demi anak-anak mereka'

'Ya Allah, ampunilah dosa-dosaku atas kelalaianku dan kelekaanku'

'Ya Allah, bantulah aku untuk aku mencapai cita-citaku,
bimbinglah aku dijalan yang benar dan lurus'

'Ya Allah, aku ikhlas beramal, berbakti, berkorban kerana Mu untuk agamaku Islam, keluargaku, bangsaku, dan negaraku, Malaysia.

---nukilan ini ditulis ketika 6 jam 33 minit sebelum final xm body system CVS dan setelah keputusan pilihanraya kecil Bukit Gantang diumumkan---
Ada yang tersurat dan tersirat. insyAllah buat sahabat2 yg terdekat, insyAllah mereka lebih mengerti keadaan ketika itu.

wslm.

No comments: