Sunday, March 15, 2009

Rehlah batch di Sg Pancing

Alhamdulillah rehlah batch kali ke-2 telah berjalan dengan amat baik dan seronok sekali walaupun dalam keadaan hujan. Tima ksh buat komiti kerna bersungguh-sungguh buat rehlah kali ni. Amat mengagumkan apabila setiap group ada trademark warna dan setiap aktiviti pun berdasarkan warna kumpulan.

Tima ksh juga buat team catering yang diketuai oleh matmin- telah bertungkus lumus menyediakan makanan sama ada sebelum, semasa dan selepas rehlah. Buat mereka yang terlibat dengan catering, banyak benda dah belajar-seperti mengenal pasti antara halia dan lengkuas. Lepas 2, sampai ada kepala paip sinki dapur rumah yang patah. Tapi apa yang paling penting rehlah kali ni amat-amat mengajar kita erti tolong menolong. Sambil tolong potong ayam-main PES jap.

Alhamdulillah setakat ni dah dua kali kita buat rehlah dan kedua-duanya dalam keadaan hujan.Mungkin ini untuk melatih kita bersedia dengan cuaca sejuk supaya kita biasa dengan keadaan lecture hall kita yang sentiasa sejuk.

Buat masa ni keputusan pemenang-pemenang rehlah kali ni masih belum dapat diketahui lagi..kabar angin-group oren yang menang.

InsyAllah lepas ni, kita boleh buat rehlah yang lebih baik lagi. Mungkin lepas ni kita boleh buat rehlah di Pulau Redang plak ke. Tahniah sekali lagi buat komiti dan tima kasih buat semua yang hadir. Objektif tercapai.

1 comment:

otai manjoi said...

abg jud..bila nk buat rehlah utk batch-19??